TANAH UNTUK DIJUAL MARANG TERENGGANU



ASKING PRICE  : RM 850,000                                                                                                    

TANAH UNTUK DIJUAL MARANG TERENGGANU

Property Details
Lokasi Mukim Rusila
Tanah (Kategori Bangunan)
26179.1 Meter persegi / 6.469 ekar
Freehold / Malay Reserved
.
Facilities :
Komuniti Satu Daerah Marang –  1.3 KM (4 min)
Shell – 5.1 KM (10 min)
Treleaf Mart – 1.4 KM (3 min)
Marang Distirct Police Headquarters -  2.2 KM (4 min)
SK RU Rendang -  1.4 KM (5 min)
Masjid Haji Ibrahim -   1.2 KM ( 4 min)
Chalet Suasana Desa -  2.1 KM (5 min)
Kedai Makan  -- 1.2 KM (3 min)
Pasaraya Marang -   1.7 KM ( 3 min)
Marang Health Clinic – 2 KM (4 min)
Masjid Kampung Kijing – 4.4 KM (7 min)
D’Lavender Beach Resort – 5 KM ( 8 min)
Pos Malaysia Marang – 3.4 KM (7 min)
Masjid Sultanah Nur Zahirah
Caltex Marang – 3.3 KM (6 min)
Marang District Council – 3.1 KM ( 6 min)
Sekolah Menengah Agama Marang – 3.8 KM (7 min)
Taman Rekreasi Keluarga Pula Kekabu – 4.0 KM ( 9 min)
KC Beach front (berdekatan dengan Pantai) – 2 KM ( 5 min)

Access :
Laluan Persekutuan 3 – 3.1 KM (5 min)
Jalan Pantai Rhu Rendang – 1.6 KM ( 4 min)
Kampung RU DUA – 5.5 KM ( 8 min)
Kampung Gong Rusila – 3.6 KM ( 7 min)
Kampung Rusila – 4.6 KM (8 min)
Di sekitar sini banyak kedai-kedai.
Bandar Marang – 3.5 KM (7 min)












ASKING PRICE  : RM 850,000                                                                                                    


.
*Pls leave a message if your call is not answered*                                                                                   
Serious buyer please Call/WhatsApp/Telegram

SHARIL ROUTH  - 012 384 3603
SHARIL ROUTH  - 012 384 3603
SHARIL ROUTH  - 012 384 3603
Click for direct Whatsapp >> https://REN19425B.wasap.my

**SAVE THIS BUSINESS CARD

Real Estate Negotiator
(REN 19425)
iReal Property Sdn Bhd
FB : https://www.facebook.com/superhartanah/
Website : https://superhartanah.blogspot.com/
                https://sharilsuperhartanah.blogspot.com/

================================================
* DEAR VALUED OWNERS: If you are owners of any properties (Landed House,
Condominium, Apartment, Villa, Bungalow, Flat, Land, shop lot, commercials
building, factory) in Kuala Lumpur, Selangor & Putrajaya area and
planning to SELL or RENT your properties, you are most welcome to lists with me.

I'm providing a one stop supports services (Bankers, Lawyers, Valuers,

Marketing, Ready Prospecting, Documentations, Consultancy, 1 on 1 service

No comments:

Post a Comment

Pages